maandag 9 januari 2012

Reading on monday : Agenda



Ieder jaar in januari kan ik in mijn nieuwe agenda beginnen.
Ik heb al jaren dezelfde agenda ,van ariadne at home.

agenda 2012



Aan het begin van het jaar is de agenda nog heerlijk dun in afwachting wat er allemaal komen gaat.

Naarmate het jaar vordert groeit de agenda mee want ik verzamel van alles om er in op te bergen.
Kaarten,brieven,(uitgaans)tips,bioscoopkaartjes ,er ontstaat daardoor een soort dagboek.


                                                                          agenda 2011

Ik heb altijd de neiging om te zeggen ,nee hoor ik heb die dag niets staan dus het kan wel,ik kan wel komen.
Maar ik heb die dag wel iets ,namelijk een afspraak met mezelf.
Want een van mijn voornemens voor dit jaar is om geregeld te zorgen dat er dagen zijn die ik open houd en alleen maar ingevuld worden met een dag voor mezelf
Het maakt niet uit hoe ik die dag invul,als het maar ontspannen is en ik mezelf kan zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten